۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

«آخرین شیهه ...» به آمریکا می‌رود

«آخرین شیهه ...» به آمریکا می‌رود

فیلم کوتاه «آخرین شیهه ...» به کارگردانی مهدیه محمدی در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی آمریکا حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» به کارگردانی مهدیه محمدی، تهیه‌کنندگی محمدرضا حسینی و نویسندگی محمدمهدی عزیزمحمدی به بیست و پنجمین دوره جشنواره Ojai Film Festival راه پیدا کرد.

این جشنواره از تاریخ ۳۱ اکتبر تا ۴ نوامبر برابر با ۱۰ تا ۱۴ آبان به مدت ۴ روز در شهر اوجایی واقع در ایالت کالیفرنیا آمریکا برگزار می‌شود.

جشنواره Ojai Film Festival به دلیل نمایش بهترین فیلم‌های جدید از فیلمسازان نوظهور و تثبیت شده شهرت دارد و به راه‌اندازی تعدادی از مشاغل در دو دهه گذشته کمک کرده است. همچنین از سال ۲۰۰۰، پانزده فیلمساز راه یافته به این جشنواره، نامزد و برنده جایزه اسکار و موفق به کسب جوایز معتبر دیگری شده‌اند.

این فیلم کوتاه که پیش از این موفق به دریافت تندیس بهترین فیلم کوتاه و تندیس بهترین فیلمنامه از ششمین دوره جشنواره بین‌المللی آمیکورتی ایتالیا و جایزه ویژه هیات داوران جشنواره زنان Sguardi Altrove شده بود، تاکنون در جشنواره‌های معتبر خارجی نظیر هشتمین دوره جشنواره زنان Woman Focused Film Festival آفریقا، هشتمین دورهRIFFA-Regina International Film Festival and Awards کانادا، سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم Sguardi Altrove، سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فرایبورگ (FIFF)، سیزدهمین دوره جشنواره Queens World Film و بیست و پنجمین دوره Short Shorts Film Festival & Asia حضور یافته و از آن خود کرده بود.

مهدخت مولایی و نیما نادری بازیگران فیلم کوتاه ۱۷ دقیقه‌ای «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» هستند که ژانری عاشقانه دارد.

این فیلم کوتاه در موسسه فرهنگی هنری «نگاه آخر» و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده و پخش بین‌المللی این فیلم برعهده سولماز اعتماد است.

کد خبر 6227799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha